Bona cuina per compartir al cor del Barri Vell de Girona (972 41 63 63 / restaurant@curcuma.cat)
Ja tenim el menú amb què tancarem l’any! La nit del dilluns 31 de desembre-matinada del dimarts 1 de gener, ens reunirem amb aquells qui vulgueu al restaurant Cúrcuma de Girona amb la intenció d’acomiadar-nos de la millor manera possible del 2012 i de donar la benvinguda a un 2013 que segur segur no anirà tan malament com ens volen fer creure els que manen. Perquè això sigui possible, els nostres cuiners ens han preparat:
Vieires amb llagostins i trufa
Crocant de foie amb ‘quicos’
Rap amb trompetes de la mort i arròs verd
Filet de vedella amb cruixent de carxofa
Briox blanc amb mousse de cava i sopa de torró
‘Petit fours’
El raïm de les campanades
Selecció de vins i caves de Castell de Peralada i cafè
PREU: 45 euros per cap, IVA inclòs
En acabar el sopar, a les 12 en punt, començarà la festa amb el DJ Celo_Fan –un gironí que ha punxat, entre d’altres llocs, al Festival Internacional de Benicàssim (FIB)–. Se serviran copes a 6 euros.
En resum: si et ve de gust passar el cap d’any amb bon companyia, bona música i bona cuina, el Cúrcuma és el teu restaurant.
Un altra manera de viure el cap d’any és possible!
Molta salut a tots!
(reserves a restaurant@curcuma.cat o 972 41 63 63)